»Čeprav je danes biti delavec pogosto razumljeno kot nekaj sramotnega, kot nekaj, o čemer se ne znamo ali nočemo pogovarjati, je želja te uprizoritve prav ta: da si ne prikrivamo ekonomskih in socialnih situacij, v katerih živimo, ampak se o njih odkrito pogovarjamo.«
»Hkrati pa, ker naslavlja neko politično situacijo, lahko nagovori vse generacije tako starejše, ki so odraščale v nekem drugem sistemu, kot nas, ki smo prva generacija, ki na neki način odrašča in dela v neoliberalizmu.«
»Skoraj nikdar se nisem družil z drugimi dečki … imel sem doma dovolj igrač, ki mi jih je naredil oče; bil sem čudno sanjav otrok in sem pogosto hodil s trdo zaprtimi očmi, da so navsezadnje mislili, da slabo vidim, čeprav je bil pri meni ravno ta čut posebno dobro razvit.«
»Če je Cervantesov Don Kihot moški, ki zaradi branja viteških romanov zblazni in se odloči, da bo postal vitez, obudil viteštvo in služil svojemu narodu, je Don Kihota pri Acker sodobna ženska, ki naredi splav, saj mora, preden bi v svet poslala nedolžnega otroka, najprej najti ljubezen.«
»Ženske režiserke in teksti ženskih avtoric v slovenskih institucionalnih gledališčih še vedno redko dobijo priložnost, čeprav takšne reinterpretacije prinašajo drobce in glasove, ki so bili morda spregledani.«
»Nagrado julija za najboljšo igralsko stvaritev v kranjskem gledališču v minuli sezoni bo letos prejela Vesna Pernarčič za vlogo v uprizoritvi Gospodarji neumnosti.«
»V burleskno zastavljenem uprizoritvenem kodu se vešče poslužuje raznolikih komičnih prijemov, mobilizira celovito igralsko izraznost, hkrati pa jo nadzorovano odmerja in tehnično brezhibno izpelje in tako doseže močan komični učinek.«
»Njuni dialogi, ki jih sproži Titova smrt, iz občutenih meditacij prerastejo v učinkovite in globoko pretresljive ekspresije o smrti kot najbolj usodni postaji v človekovem življenju.«